OGŁOSZENIE
O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKO
DOZORCY
Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce zaprasza do składania ofert na stanowisko pracy: Dozorca
Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego 24, 05-660 Warka
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie minimum zawodowe,
-
umiejętność sprawnego reagowania,
-
spostrzegawczość, sumienność, dokładność i dyskrecja,
-
wysoka determinacja w działaniu i zaangażowanie.
-
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w pracy w ochronie obiektów lub na stanowiskach pokrewnych będzie dodatkowym atutem.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
dozór obiektów muzeum, także w godzinach nocnych,
-
obsługa systemu sygnalizacji włamania i napadu,
-
obsługa centrali systemu sygnalizacji pożaru,
-
obsługa systemu telewizji dozorowej (CCTV),
-
zapobieganie uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia muzeum,
-
zapobieganie kradzieżom mienia muzeum,
-
natychmiastowe zgłaszanie kierownictwu muzeum naruszenia mienia,
-
podejmowanie doraźnych, niezbędnych środków dla zabezpieczenia instytucji przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń,
-
alarmowanie odpowiednim służbom (pogotowie ratunkowe, policja, ochrona) oraz kierownictwu muzeum w przypadku zaistnienia stanu zagrożenia zdrowia, życia czy mienia,
-
zwracanie szczególnej uwagi na osoby nieznane, zachowujące się podejrzanie, wchodzące na teren muzeum,
-
dozór i pomoc przy obsłudze ruchu turystycznego oraz podczas organizacji imprez w muzeum,
-
prace porządkowe wokół muzeum takie jak: zamiatanie, podlewanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem (zależnie od potrzeb), pielęgnowanie trawników, wymiana worków na śmieci,
-
w razie potrzeby wykonywanie drobnych prac naprawczych na terenie muzeum,
-
ścisłe przestrzeganie przepisów BHP, p.poż. oraz dyscypliny pracy,
-
utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy,
-
odpowiedzialność za powierzony sprzęt, narzędzia, materiały oraz oszczędne gospodarowanie nimi,
-
wywieszanie flag państwowych w dniach poprzedzających święta narodowe.
4. Wymagane dokumenty:
-
CV
-
List motywacyjny
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
-
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do sekretariatu Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego, 05-660 Warka, w zamkniętych kopertach z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko dozorcy” do dnia 08 lipca 2022 r. do godz. 16.00
Jednocześnie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ogłoszenia. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://muzeumpulaski.nbip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum w okresie najbliższych 9 miesięcy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym i CV oraz załączonych do niego dokumentach wykraczających poza zakres przewidziany w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
Dyrektor
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
Iwona Stefaniak
27.06.2022 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka.
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego 1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę 3.
-
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
-
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
-
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
-
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
-
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
-
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.