Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum imienia Kazimierza Pułaskiego w Warce
Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

muzeumpulaski.nbip.pl

 


Warka: Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią

Numer ogłoszenia: 52549 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce , ul. Kazimierza Pułaskiego 24, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 6672441, faks 048 6672267.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeumpulaski.nbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią. Zadanie polega na stworzeniu stałej wystawy muzealnej pt. Warka - miasto dotknięte historią, w przestrzeni dwóch sal, na piętrze pałacu Pułaskich, zgodnie z przygotowaną dokumentacją: Projekt wykonawczy innowacyjnej wystawy stałej pt. Warka - miasto dotknięte historią w Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, autorstwa firmy ARWENA, opracowanie merytoryczne: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, Warka 2013 r., która stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Powierzchnia wystawy 108,7 m2 wysokość pomieszczeń 3,2m. Wystawa ma ukazać historię miasta Warki od jej początków do czasów współczesnych. W Sali nr 1 skupione zostaną zagadnienia związane z miastem w czasach pokoju i życiem społecznym, zaś sala nr 2 ukaże tematykę bitewno-wojenną (czasy wojen). Tematy i główne wątki zaprezentowane zostaną w oparciu o ukształtowaną w przestrzeni oś czasu (chronologicznie) zgodnie z kierunkiem zwiedzania wystawy. Dodatkowa warstwa ekspozycyjna przeniesiona zostanie do rozwiązań multimedialnych, które wzbogacą, uatrakcyjnią i poszerzą ekspozycję. Na wystawie zostaną zaprezentowane również oryginalne eksponaty muzealne i pamiątki. Ekspozycja ma zostać utworzona w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej (opisy, podpisy do wystawy). 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część I Produkcja prezentacji multimedialnych Część II Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych Część III Realizacja elementów aranżacyjnych wystawy.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0, 39.15.40.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 30.23.13.20-6, 30.23.13.00-0, 30.23.10.00-7, 32.32.20.00-6, 79.95.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.93.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a) Dla części I Produkcja prezentacji multimedialnych - wykonali i wdrożyli co najmniej trzy zamówienia polegające na przygotowaniu i wykonaniu kontentów multimedialnych na wystawy muzealne, w tym: - jedno o wartości co najmniej 60.000 zł brutto; - oraz dwie prezentacje interaktywne sterowane gestem ( z detektorem ruchu). Jako kontent multimedialny Zamawiający rozumie produkty/aplikacje takie jak: filmy, animacje, prezentacje, nagrania dźwiękowe, aplikacje interaktywne. b) Dla części II Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych - wykonali nie mniej niż 1 dostawę wraz z montażem i konfiguracją urządzeń multimedialnych, o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto. Przez urządzenia multimedialne Zamawiający rozumie: monitory dotykowe, projektory, pleyery do ekranów dotykowych, pleyery do projektorów, ramki multimedialne, programatory cyfrowe, tablety, kinekty. c) Dla części III Realizacja elementów aranżacyjnych wystawy - zrealizowali co najmniej jedną usługę polegająca na realizacji wystawy w muzeum na kwotę minimum 200 000 zł brutto. Przez realizację wystawy Zamawiający rozumie usługi polegające na: budowie prezenterów wystawienniczych, gablot, ekspozycji z wykorzystaniem oryginalnych muzealiów, budowie ścian ekspozycyjnych z nadrukami wielkoformatowymi z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego itp.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w przypadku składania oferty na część III są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a) Dla części I Produkcja prezentacji multimedialnych - wykonali i wdrożyli co najmniej trzy zamówienia polegające na przygotowaniu i wykonaniu kontentów multimedialnych na wystawy muzealne, w tym: - jedno o wartości co najmniej 60.000 zł brutto; - oraz dwie prezentacje interaktywne sterowane gestem ( z detektorem ruchu). Jako kontent multimedialny Zamawiający rozumie produkty/aplikacje takie jak: filmy, animacje, prezentacje, nagrania dźwiękowe, aplikacje interaktywne. b) Dla części II Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych - wykonali nie mniej niż 1 dostawę wraz z montażem i konfiguracją urządzeń multimedialnych, o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto. Przez urządzenia multimedialne Zamawiający rozumie: monitory dotykowe, projektory, pleyery do ekranów dotykowych, pleyery do projektorów, ramki multimedialne, programatory cyfrowe, tablety, kinekty. c) Dla części III Realizacja elementów aranżacyjnych wystawy - zrealizowali co najmniej jedną usługę polegająca na realizacji wystawy w muzeum na kwotę minimum 200 000 zł brutto. Przez realizację wystawy Zamawiający rozumie usługi polegające na: budowie prezenterów wystawienniczych, gablot, ekspozycji z wykorzystaniem oryginalnych muzealiów, budowie ścian ekspozycyjnych z nadrukami wielkoformatowymi z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego itp.;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 a do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Złączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólne: przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 5. Na 3 dni przed podpisaniem umowy na część III wykonawca dostarczy do zamawiającego Harmonogram rzeczowo-finansowy do akceptacji przez Zamawiającego będący podstawą do rozliczania między stronami.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 98

2 - Termin płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: 1.1.W przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w Umowie dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy. 1.2.W przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub właściwych norm lub w związku z zaistnieniem szczególnych okoliczności, których, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy. 1.3.W przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy. 1.4.W przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedmiotu Umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności takich jak: awarie sieci wodociągowych, ciepłowniczych, gazowych lub elektrycznych, uniemożliwiające prowadzenie prac zgodnie z przepisami prawa lub właściwymi normami, - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy. 1.5.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac, natomiast spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzeumpulaski.nbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce (siedziba tymczasowa) ul. K. Pułaskiego 31, 05-660 Warka, Sekretariat Muzeum.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce (siedziba tymczasowa) ul. K. Pułaskiego 31, 05-660 Warka, Sekretariat Muzeum.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkcja prezentacji multimedialnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest produkcja prezentacji multimedialnych dla wystawy: Warka - miasto dotknięte historią. Produkcja prezentacji multimedialnych Prezentacje należy wykonać w ramach następujących technik multimedialnych: - prezentacje projekcyjne: filmy, wywiady z mieszkańcami Warki, prezentacje z animacjami 2D, 3D, infografika, animacje komiksowe, - prezentacje interaktywne: bazy danych, interaktywne księgi, prezentacje dotykowe, edu-gry sterowane gestem, - prezentacje dźwiękowe: odsłuchy wywiadów, efekty akustyczne lub muzyka związana z danym wydarzeniem - kontent w ramach odczytywania kodów QR..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-0, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98

2. Termin płatności - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń dla wystawy: Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią 2. Przez urządzenia multimedialne Zamawiający rozumie: monitory dotykowe, projektory, pleyery do ekranów dotykowych, pleyery do projektorów, ramki multimedialne, programatory cyfrowe, tablety, kinekty. 3. Poza dostarczeniem urządzeń, wykonawca zadania będzie zobowiązany do montażu urządzeń na wystawie, konfiguracji i wgrania prezentacji multimedialnych, przetestowania działania..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 30.23.13.20-6, 30.23.13.00-0, 30.23.10.00-7, 32.32.20.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98

2. Termin płatności - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja elementów aranżacyjnych wystawy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja elementów aranżacyjnych wystawy Warka - miasto dotknięte historią. 2.Materiały merytoryczne do realizacji wystawy dostarczy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego, tj. materiały ikonograficzne, w tym fotografie, reprodukcje, grafiki; teksty, opisy i podpisy (w jęz. polskim i angielskim), komiksy historyczne związane z historią Warki. 3. Docelowe zadanie polega na stworzeniu stałej wystawy muzealnej pt. Warka - miasto dotknięte historią, w przestrzeni dwóch sal, na piętrze pałacu Pułaskich, zgodnie z przygotowaną dokumentacją: Projekt wykonawczy innowacyjnej wystawy stałej pt. Warka - miasto dotknięte historią w Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, autorstwa: ARWENA Ewa Świder-Grobelna,.

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.93.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98

2. Termin płatności - 2

 


Pliki:

1. Ogłoszenie o przetargu.doc (plik dostępny do dnia składania ofert)
2. SIWZ i Zał. 1-6.doc (plik dostępny do dnia składania ofert)
3. Załącznik nr 7 (plik dostępny do dnia składania ofert)
4. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 16.04.doc (plik dostępny do dnia składania ofert)
5. SIWZ po zmianach 16.04.2015r..doc (plik dostępny do dnia składania ofert)
INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 2808
Wprowadzony przez: Janusz Kreczmański
Data opublikowania: 2015-04-15 19:19:04
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
 
Pokaż starsze   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2015-06-23 09:11:50 Janusz Kreczmański
formatowanie tekstu
2015-04-16 09:40:31 Janusz Kreczmański Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, SIWZ po zmianach 16.04.2015
2015-04-15 21:19:48 Janusz Kreczmański Publikacja artykułu
2015-04-15 21:18:53 Janusz Kreczmański
2015-04-15 21:17:42 Janusz Kreczmański
2015-04-15 20:49:43 Janusz Kreczmański
2015-04-15 20:14:06 Janusz Kreczmański
2015-04-15 19:48:34 Janusz Kreczmański
2015-04-15 19:40:17 Janusz Kreczmański
2015-04-15 19:31:28 Janusz Kreczmański
 
Pokaż starsze